Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Comarch serwisem Wszystko.pl zamierza konkurować z Allegro

Wiceprezes Comarchu zapowiedział inwestycje w serwis Wszystko.pl (screen Wszystko.pl)

Comarch chce rozwijać własną platformę do sprzedaży w internecie. Jego marketplace ma oferować zerowe prowizje od transakcji.

Podczas środowej konferencji wiceprezes Comarchu Zbigniew Rymarczyk zapowiedział uruchomienie serwisu Wszystko.pl. Mają na niej handlować małe, średnie i duże firmy.

"Rzucamy wyzwanie takim firmom jak Allegro, chcemy zaryzykować, mamy gotówkę, możemy wydać na realizację naszych planów kilkadziesiąt milionów złotych" - powiedział Rymarczyk.

Platforma sprzedażowa Comarchu ma ruszyć w nowej odsłonie na początku 2022 roku. Firma zwiększa zatrudnienie o kilkadziesiąt osób tylko z myślą o tym projekcie. Prowadzi też rozmowy z firmami kurierskimi.

Nowy marketplace ma oferować zerowe prowizje od transakcji. "Zakładamy, że zarabiać będziemy na sprzedaży oprogramowania ERP dla klientów Wszystko.pl. Chcemy w ciągu 5 lat zbudować masę, zyski na tym etapie są sprawą drugorzędną" - dodał wiceprezes Comarchu.

Comarch jest dostawcą biznesowych rozwiązań IT. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 

(BAE, 17.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.