Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PAP odmówiła publikacji notki o Marszu Równości w Poznaniu

Marsz Równości w Poznaniu zaplanowano na 3 lipca (fot. Piotr Molecki/East News)

PAP odmówiła płatnej dystrybucji komunikatu prasowego organizatorów Marszu Równości w Poznaniu. Dotyczył on promocji wydarzenia z wykorzystaniem parodii "Wiadomości" TVP. 

Grupa Stonewall, organizator Poznań Pride Week 2021 (26 czerwca - 4 lipca) i Marszu Równości w Poznaniu (3 lipca), skierowała do Polskiej Agencji Prasowej prośbę o włączenie ich komunikatu prasowego do serwisu agencji w ramach płatnej dystrybucji. Notka dotyczyła spotu promocyjnego, który parodiował "Wiadomości" TVP.

Aktorzy Teatru Polskiego w Poznaniu wcielili się w role prezenterów i reporterów serwisu informacyjnego, używając rzeczywistych cytatów z TVP i prawicowych mediów uderzających w społeczność LGBT+. W ramach promocji powstał spot z fikcyjnym serwisem "Doniesienia" prowadzonym przez Holę Danecką (graną przez aktorkę Joannę Drozę).

 

"Zgodnie z regulaminem serwisu PAP MediaRoom, nie dystrybuujemy informacji zleconych, które zawierają sformułowania zagrażające dobrom osobistym osób trzecich. Dlatego nie możemy zrealizować zleconej przez Państwa usługi" - tak brzmiała odpowiedź, jaką otrzymała Grupa Stonewall z PAP ws. publikacji notki prasowej. 

Organizator poznańskiego Marszu Równości oświadczył na Facebooku: "Nie potrafimy ocenić, czyim konkretnie dobrom osobistym zagraża nasza informacja. Domyślamy się, że chodzi o fragment dotyczący spotu promocyjnego i parodii »Wiadomości« TVP".

Jako pierwsza o sprawie napisała "Gazeta Wyborcza".

(PTD, 16.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.