180heartbeats + Jung v Matt zatrudniła Sławomira Szwaja
Sławomir Szwaj w 180heartbeats + Jung v Matt ma pogłębiać łączenie technologicznych rozwiązań z kreatywnymi (fot. materiały prasowe)
Sławomir Szwaj został digital transformation & business directorem w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Powierzono mu zadanie rozwijania kompetencji technologicznych agencji.
We współpracy z Szymonem Gregorczykiem, technology directorem i szefem Tech & Lab, odpowiedzialnym za innowacje oraz rozwój IT, a także zespołami kompetencyjnymi agencji, Szwaj ma pogłębiać łączenie rozwiązań technologicznych z kreatywnymi. Będzie również rozwijać istniejącą ofertę w zakresie nowych technologii, a także nawiązywać kolejne współprace w tym obszarze.
Szwaj wcześniej pracował w Publicis Groupe jako head of startups cooperation & innovation director i odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji cyfrowych grupy, development innowacyjnych produktów digitalowych oraz współpracę z podmiotami działającymi w obszarze MarTech zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przez dwa ostatnie lata zaangażowany był w rozwój produktów z obszaru augmented reality.
Zespół kompetencji Tech & Lab to obecnie 11 osób w 61-osobowej agencji.
(AMS, 07.06.2021)