Reklama Play z Bednarkiem najpopularniejsza na YouTube w kwietniu
(screen Youtube.com/Play)
W kwietniu 2021 roku reklama operatora sieci komórkowej Play (P4), w której wystąpił piosenkarz Kamil Bednarek, była najpopularniejsza na polskim YouTube – wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
Spot "Play na kartę masz? To grasz! Wygrywaj wielkie pieniądze w loterii Play” ukazał się na kanale Play na YouTube 22 marca br., i do wczoraj został wyświetlony 786 tys. razy. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, media kupił Mediacom.
Na drugim miejscu zestawienia również znalazła się reklama Play, przygotowana przez agencję Grandes Kochonos. Tym razem w spocie operatora pt. "Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie!” wystąpiła aktorka Anna Mucha.
Trzecia była reklama "Hochland Sielski – Łańcuszek dobra”, czwarta - reklama Virgin Mobile z udziałem krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza, a piąta "Filmy smakują lepiej z Lay's”.
Zestawienia YouTube Ads Leaderboard oparte są na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego) i dotyczą wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 02.06.2021)