Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Rybak po 14 latach żegna się z "Gazetą Wrocławską"

Marcin Rybak pracował w "Gazecie Wrocławskiej" od 2007 roku (screen: YouTube/Telewizja Echo24)

Dziennikarz Marcin Rybak odchodzi z "Gazety Wrocławskiej" (Polska Press Grupa). - Formuła dziennika rozjechała się z moją wizją gazety - mówi "Presserwisowi".

O rezygnacji Rybaka jako pierwszy na Twitterze poinformował Jacek Harłukowicz, dziennikarz "Gazety Wyborczej".

- Nadszedł moment, kiedy doszedłem do wniosku, że zrobiłem wszystko, co mogłem, w "Gazecie Wrocławskiej". Formuła dziennika rozjechała się z moją wizją gazety. Chcę spróbować czegoś innego, ale wiem, że nie ucieknę od pogoni za szybkimi newsami - tak Rybak tłumaczy powody swojej decyzji.

Marcin Rybak pracował w "Gazecie Wrocławskiej" od 2007 roku. Wcześniej był związany z oddziałem "Gazety Wyborczej" we Wrocławiu.

Nową redaktorką naczelną "Gazety Wrocławskiej" od 1 czerwca będzie Alicja Giedroyć-Skiba, była szefowa oddziału dolnośląskiego "Gazety Polskiej Codziennie". Zastąpi Arkadiusza Franasa, który kierował dziennikiem do 2010 roku. W marcu właścicielem Polska Press jest PKN Orlen, kontrolowany przez Skarb Państwa koncern naftowy.

Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa, średnia sprzedaż ogółem "Gazety Wrocławskiej" w marcu wyniosła 5585 egzemplarzy.

(PTD, 28.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.