Firmy podłączają się pod sukces Roberta Lewandowskiego
Lewandowskiemu gratulowano w programie "Śniadanie Rymanowskiego" (screen programu)
Polskie marki i media gratulowały w weekend Robertowi Lewandowskiemu, który 41 golami w Bundeslidze pobił piłkarski rekord Gerda Müllera.
O sukcesie Lewandowskiego szeroko rozpisywały się zarówno media, jak i marki w mediach społecznościowych. Na LinkedIn Totalizator Sportowy promował kolektury Lotto. „Robert Lewandowski, ambasador 65-lecia Totalizatora Sportowego, pobił legendarny rekord Gerda Muellera! Gratulujemy!!!” - napisano. Na grafice przy postaci Lewandowskiego widnieje postać piłeczki Lotto, która mówi: „OdLOTTOwych akcji, kumulacji sytuacji i milionów bramek życzy ekipa LOTTO!”.
Operator sieci komórkowej T-Mobile Polska, którego ambasadorem jest Lewandowski, złożył piłkarzowi „ogromne gratulacje”. „Mistrz bije kolejny, historyczny rekord” - napisała marka na Facebooku.
Sukces polskiego piłkarza wykorzystały też w komunikacji media. "Robert Lewandowski, jesteśmy z Ciebie dumni w Polsce. Wirtualnej Polsce" – tak brzmi przekaz kampanii prowadzonej na nośnikach digitalowych w Niemczech i na powierzchniach własnych WP (m.in. na stronie głównej WP w weekend pojawiły się specjalne materiały związane z piłkarzem i relacja na żywo z meczu).
Z kolei serwis Sport.pl już dwa tygodnie temu stworzył specjalny dział "Licznik rekordu", w którym relacjonował pogoń Roberta Lewandowskiego za rekordem Bundesligi. Wraz ze Sport.pl o sukcesie Lewandowskiego informowała firma reklamy zewnętrznej Screen Network, na której nośnikach można było śledzić zmagania piłkarza w biciu rekordu.
Do tematu odniósł się nawet Bogdan Rymanowski, prowadząc na antenie Polsat News "Śniadanie Rymanowskiego" - dziennikarz wraz z zaproszonymi gośćmi gratulowali piłkarzowi, trzymając w rękach kartki układające się w słowa "Król Lewy".
Sukces piłkarza dostrzegli także influencerzy - zdjęcie z Robertem Lewandowskim opublikowała influencerka modowa Maffashion. Z kolei pod postem Lewandowskiego na Instagramie, w którym skomentował swoją wygraną słowami: „Nigdy nie przestawaj marzyć”, gratulacje złożyli m.in. marka sportowa 4F i producent sprzętu elektronicznego Huawei Polska, których ambasadorem jest piłkarz.
(IKO, 24.05.2021)