Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: wyniki finansowe

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa K2 w pierwszym kwartale zwiększyła przychody o 19 proc.

Prezesem K2 Holding jest Paweł Wujec (fot. materiały prasowe)

Grupa K2 w pierwszym kwartale 2021 roku miała o 19 proc. wyższe przychody niż w tym samym okresie ub.r. Spółka zapowiedziała wypłatę 2,4 mln zł dywidendy.

Według nieaudytowanych, szacunkowych, skonsolidowanych danych Grupa K2 (oficjalnie funkcjonuje pod nazwą spółki matki K2 Holding) w okresie od stycznia do marca 2021 roku zwiększyła przychody do 32,2 mln zł. Wzrósł także wynik na działalności operacyjnej (EBIT) - do 1,6 mln zł (o 0,1 mln zł), a EBITDA wyniosła 3,3 mln zł (wzrost o 0,1 mln zł). Firma nie podaje wyniku netto.

"Pozytywne wyniki pierwszego kwartału br. wynikają w głównej mierze z bardzo dobrych rezultatów działalności Fabrity (rozwiązania software dla biznesu) przy jednoczesnym osiągnięciu przez pozostałe jednostki biznesowe wyników zbliżonych do planowanych” - podała firma w komunikacie giełdowym. Jednocześnie podkreśliła, że wyniki za pierwszy kwartał są "rekordowo wysokimi wynikami w historii Grupy K2, jeżeli chodzi o okres pierwszego kwartału”.

Zarząd spółki K2 Holding zarekomendował wypłatę 1,05 zł dywidendy na akcję (środki na ten cel będą pochodzić z zysku z ubiegłych lat). Łącznie na dywidendę przeznaczono 2,4 mln zł, zaś wypłata miałaby nastąpić 29 czerwca. 

W 2020 roku Grupa K2 miała 119,7 mln zł przychodów, czyli o 9,1 proc. więcej niż w 2019 roku, i wypracowała 14,7 mln zł EBITDA (wzrost o 126 proc.). Spółka miała 4,85 mln zł zysku netto, podczas gdy rok wcześniej - 1,8 mln zł straty. Publikację pełnych wyników finansowych za I kwartał br. zaplanowano na 20 maja.

Do Grupy K2 należą m.in. agencja reklamowa K2 Create i agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise.

(IKO, 14.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.