TVN liderem w paśmie "MasterChef junior" w grupie komercyjnej
Szóstą edycję wygrała 11-letnia Jagoda Łaganowska (fot. materiały prasowe)
Szósty sezon kulinarnego talent show "MasterChef junior" oglądało w TVN średnio 1,38 mln widzów - o 125 tys. mniej niż piąty rok temu.
Nową edycję programu można było oglądać w TVN w niedziele o 20, od 7 marca do 9 maja. Stacja, pokazując "MasterChef junior", miała średnio 9,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej od TVP 1 (16,35 proc.) i Polsatu (11,19 proc.), a więcej niż TVP 2 (3,9 proc.).
W grupie komercyjnej TVN prowadził z 12,14 proc. udziału. W tym czasie udział TVP 1 wynosił 11,48 proc., Polsatu - 10,89 proc., a TVP 2 - 3,59 proc.
Z reklam wokół programu TVN zebrał według danych cennikowych 24,2 mln zł.
Piątą edycję "MasterChef junior" wiosną 2020 roku śledziło w TVN średnio 1,5 mln widzów.
(KOZ, 11.05.2021)