Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przedstawiciele branży reklamowej inicjują badanie #PoStronieKobiet

Inicjatorami badania są Magdalena Łukasiuk, Dominika Nawrocka i Artur Leśniak (fot. materiały prasowe)

Startuje projekt #PoStronieKobiet, którego celem jest sprawdzenie, na ile wkład kobiet pracujących w reklamie i marketingu jest dostrzegany.

Inicjatorami badania są socjolożka i strateżka Dominika Nawrocka, ekspertka ds. PR Magdalena Łukasiuk oraz strateg i kreatywny Artur Leśniak. Jest to inicjatywa skierowana do wszystkich pracowników branży komunikacji marketingowej w Polsce, a szczególnie do osób, „dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży”. Pomysłodawcy badania liczą, że w ten sposób przyczynią się do eliminowania nierówności oraz zachęcą branżę do budowania bardziej zróżnicowanych zespołów w swoich firmach.

Chcąc wziąć udział w badaniu, należy wejść na stronę Postroniekobiet.pl i wypełnić ankietę (kwestionariusz jest anonimowy). Pytania dotyczą m.in. tego, czy kobiety na równych prawach uczestniczą w ważnych projektach oraz jak godzą pracę z obowiązkami domowymi czy opiekuńczymi. - Pytania są także kierowane do mężczyzn i osób niebinarnych, po to by poznać możliwie jak najszersze spektrum opinii - mówi Dominika Nawrocka.

Badanie będzie realizowane przez najbliższe kilka tygodni, w trzech etapach, a raport wraz z wnioskami zostanie udostępniony całej branży. Projekt wsparły już m.in.: magazyn „Press”, Gazeta.pl, Facebook, „Brief”, „Marketer+”, Nowymarketing.pl, a zaangażowanie zadeklarowało IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Ponadto pomysłodawcy #PoStronieKobiet zabiegają o wsparcie branżowych organizacji, w tym SAR i ZFPR.

(IKO, 06.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.