Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe etykiety piwa z Rybnika

Wilk Studio przygotowało nową szatę graficzną piwa Rybicki Full i Rybicki Strong (Royal Unibrew Polska).

Zmianę etykiet piwa Rybicki Full i Rybicki Strong poprzedziły badania przeprowadzone przez IQS & QUANT Group. Respondenci stwierdzili, że etykiety tych produktów są nieatrakcyjne. Dlatego zdecydowano się na zmianę i przybliżenie ich wyglądu do obowiązujących standardów rynkowych. Wprowadzono inną kolorystykę i nowe liternictwo. Wprowadzenie nowych etykiet wspiera lokalna kampania reklamowa. Reklamę umieszczono na autobusach w Rybniku, a w sklepach umieszczono materiały POS.

(MAZ, 26.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.