Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok rozpoczął #BookTok challenge

TikTok to platforma społecznościowa do nagrywania kilkusekundowych wideo (fot. materiały prasowe)

Platforma społecznościowa TikTok (ByteDance) wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji #BookTok.

Z okazji Światowego Dnia Książki TikTok przygotował dla użytkowników wyzwanie #BookTok challenge. Zadanie polega na tym, aby swoją ulubioną książkę otworzyć na losowo wybranej stronie i przeczytać, zarecytować lub zinterpretować dowolny jej  fragment. W ten sposób powstanie lista rekomendowanych przez użytkowników TikToka książek. Wideo powinno zostać opatrzone hasztagami #booktok #czytamy i #edutok. Do wzięcia udziału w zabawie zachęcają polscy pisarze, w tym Alek Rogoziński, K.N. Haner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Wojciech Chmielarz i Blanka Lipińska.

Partnerem akcji jest Taniaksiazka.pl. Projekt #BookTok inicjuje w Polsce działanie funduszu TikTok Creator Learning Fund. Fundusz ten powstał w kwietniu ub.r. i ma zachęcić profesjonalistów, instytucje i organizacje do tworzenia edukacyjnych treści na TikToku.

(IKO, 26.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.