Producent "Jednego z dziesięciu": nie zgodzimy się na zmiany, które mogłyby obniżyć poziom teleturnieju
"Nigdy nie zgodzimy się na zmiany, które mogłyby obniżyć poziom teleturnieju, na który pracowaliśmy przez tyle lat" - oświadczył producent teleturnieju (screen Youtube.com/TVP VOD)
Euromedia TV, producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu", twierdzi, że zaakceptował zaproponowane przez Telewizję Polską koszty produkcji programu.
To reakcja producenta teleturnieju na oświadczenie TVP, w którym spółka napisała, że oczekiwania "producenta wykraczają poza standardy TVP i nie mogą być spełnione".
"Partnerskie zasady współpracy są najważniejsze dla Euromedia TV - dlatego nie eskalowała i nie eskaluje ona swoich żądań, a przede wszystkim akceptuje konieczność samoograniczeń wynikających z istoty formatu" - przekazała firma Euromedia TV.
Producent zapewnił, że zawsze stał i będzie stać na "straży niezależności i wysokiej jakości programu". "Nigdy nie zgodzimy się na zmiany, które mogłyby obniżyć poziom teleturnieju, na który pracowaliśmy przez tyle lat" - czytamy w oświadczeniu firmy.
Anna Brzywczy, prezeska Euromedia TV, nie odpowiedziała na pytanie "Press", jakich zmian oczekiwała TVP.
Euromedia TV przypomniała, że od początku teleturnieju w Polsce dysponuje prawami do produkcji "Jednego z dziesięciu" na terytorium Polski.
W środę TVP 1 pokazała ostatnie wydanie najnowszej serii teleturnieju. "Zwycięzcy, widzom dziękujemy za obecność. I to koniec" - powiedział na pożegnanie Tadeusz Sznuk, prowadzący program.
(KOZ, 26.04.2021)