Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek", "Sieci" i "Tygodnik Powszechny" ze wzrostem sprzedaży w lutym

Średnia sprzedaż ogółem "Newsweek Polska" wzrosła o 9,55 proc., a "Sieci" – o 7,4 proc.

W lutym tygodniki "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), "Sieci" (Fratria) i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) miały wzrost sprzedaży rok do roku. Największy spadek odnotował zaś "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media).

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w lutym wyniosła 91 221 egz. (spadek o 0,59 proc. w stosunku do stycznia 2020 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" – 88 438 egz. (spadek o 10,49 proc.), "Newsweek Polska" – 73 089 egz. (wzrost o 9,55 proc.), "Sieci" – 36 677 egz. (wzrost o 7,4 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 302 egz. (spadek o 1,86 proc.), "Tygodnik Powszechny" – 25 698 egz. (wzrost o 2,72 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 20 919 egz. (spadek o 5,63 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 13 643 egz. (spadek o 7,91 proc.).

Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w lutym sprzedawał 196 263 egz. (spadek o 8,58 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

(JSX, 21.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.