"Newsweek", "Sieci" i "Tygodnik Powszechny" ze wzrostem sprzedaży w lutym
Średnia sprzedaż ogółem "Newsweek Polska" wzrosła o 9,55 proc., a "Sieci" – o 7,4 proc.
W lutym tygodniki "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), "Sieci" (Fratria) i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) miały wzrost sprzedaży rok do roku. Największy spadek odnotował zaś "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media).
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w lutym wyniosła 91 221 egz. (spadek o 0,59 proc. w stosunku do stycznia 2020 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" – 88 438 egz. (spadek o 10,49 proc.), "Newsweek Polska" – 73 089 egz. (wzrost o 9,55 proc.), "Sieci" – 36 677 egz. (wzrost o 7,4 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 302 egz. (spadek o 1,86 proc.), "Tygodnik Powszechny" – 25 698 egz. (wzrost o 2,72 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 20 919 egz. (spadek o 5,63 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 13 643 egz. (spadek o 7,91 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w lutym sprzedawał 196 263 egz. (spadek o 8,58 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
(JSX, 21.04.2021)