Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okładka "Vogue Polska" wśród najlepszych kampanii, edytoriali i okładek w 2021

Wyróżniona grudniowa okładka „Vogue Polska” pod hasłem „Siła kobiet” odnosi się do protestów Strajku Kobiet przeciwko zaostrzeniu przepisów dotyczących aborcji

Okładka „Vogue Polska” (Visteria) z grudnia 2020 roku z Anją Rubik znalazła się wśród najlepszych kampanii, sesji i okładek wybranych przez międzynarodowe jury do albumu „Fashion Yearbook 2021”.

Wyróżniona grudniowa okładka „Vogue Polska” pod hasłem „Siła kobiet” odnosi się do protestów Strajku Kobiet przeciwko zaostrzeniu przepisów dotyczących aborcji, które rozpoczęły się 22 października. Na okładce modelka Anja Rubik jest skrępowana czerwonym materiałem, a na jej policzku widnieje symbol protestów, czyli czerwona błyskawica.

Press

Twórcy „Fashion Yearbook 2021” zaznaczają, że album jest zbiorem „najbardziej intrygujących kampanii, edytoriali i okładek roku 2020”, które w czasach pandemii podjęły ważne tematy. Przedstawia fotografów, stylistów i modeli stojących za zmianami w branży.

W Polsce ta sama okładka była krytykowana przez internautów. Magazynowi "Vogue Polska" zarzucano, że na odnoszących się do strajku kobiet okładkach pojawiła się modelka, a nie któraś z osób bezpośrednio związanych z demonstracjami.

Oprócz polskiej okładki międzynarodowe jury uhonorowało 24 inne produkcje, w tym sesję z niemieckiego „Harper’s Bazaar” „Tel Aviv” i wrześniową okładkę „Vogue Brazil” – „Hope”. W jury zasiadali m.in. były redaktor naczelny amerykańskiego „InStyle” Ariel Foxman, zastępczyni redaktora naczelnego „Vogue Italia” i szefowa „Vogue Talents” Sara Maino oraz influcencerka Veronika Heilbrunner. Wydawcą albumu „Fashion Yearbook 2021” jest niemieckie wydawnictwo Callwey Verlag.

(BAE, 14.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.