Tomasz Czerwiński digital trading directorem Mediabrands
Tomasz Czerwiński jest szefem zakupu digitalowego (fot. materiały prasowe)
Tomasz Czerwiński po trzech latach wrócił do grupy Mediabrands na nowo utworzone stanowisko digital trading directora.
Od kwietnia jako szef zakupu digitalowego Czerwiński odpowiada za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym i będzie blisko współpracował z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Initiative Junior, Reprise, Matterkind oraz wyspecjalizowanymi zespołami grupy Mediabrands. Dołącza do kilkuosobowego zespołu tradingowego, którym kieruje Krzysztof Badziak, chief trading officer, head of Magna Poland.
Tomasz Czerwiński poprzednio związany był z agencją mediową Vizeum, w której odpowiadał za koordynację i doskonalenie kompetencji zespołu digitalowego oraz za rozwój usług i produktów. Wcześniej pracował m.in. w Mediacom, Zenith oraz w agencjach należących do Mediabrands: UM i Initiative.
(IKO, 01.04.2021)