Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Czerwiński digital trading directorem Mediabrands

Tomasz Czerwiński jest szefem zakupu digitalowego (fot. materiały prasowe)

Tomasz Czerwiński po trzech latach wrócił do grupy Mediabrands na nowo utworzone stanowisko digital trading directora.

Od kwietnia jako szef zakupu digitalowego Czerwiński odpowiada za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym i będzie blisko współpracował z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Initiative Junior, Reprise, Matterkind oraz wyspecjalizowanymi zespołami grupy Mediabrands. Dołącza do kilkuosobowego zespołu tradingowego, którym kieruje Krzysztof Badziak, chief trading officer, head of Magna Poland.

Tomasz Czerwiński poprzednio związany był z agencją mediową Vizeum, w której odpowiadał za koordynację i doskonalenie kompetencji zespołu digitalowego oraz za rozwój usług i produktów. Wcześniej pracował m.in. w Mediacom, Zenith oraz w agencjach należących do Mediabrands: UM i Initiative.

(IKO, 01.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.