Globalna agencja muzyczna Big Sync Music otwiera biuro w Warszawie
Big Sync Music Warsaw Team (od lewej): Mateusz Szmigiero, Aneta Kabsa, Piotr Ćwikliński i Michał Krajewski (fot. materiały prasowe)
Big Sync Music, globalna agencja licencjonowania muzyki, współpracująca między innymi z takimi markami, jak Unilever, Lipton i Google, utworzyła oddział w Warszawie. Warszawskie biuro będzie koordynować pracę w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Liderem warszawskiego zespołu został Michał Krajewski, head of music Big Sync Music Warsaw, któremu powierzono zarządzanie i nadzór kreatywny nad projektami klientów. Zespół Big Sync Warsaw wraz Krajewskim tworzą: Aneta Kabsa, creative director, Mateusz Szmigiero, senior music supervisor i Piotr Ćwikliński, music supervisor & licensing manager.
Big Sync Music to agencja muzyczna z biurami w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Hamburgu, Singapurze i Sydney. Oferta Big Sync obejmuje licencjonowanie muzyki komercyjnej, branding i strategię muzyczną, a także autorskie kompozycje we współpracy z ponad 250 kompozytorami z całego świata. Big Sync Music współpracuje m.in. z WPP, Omnicom Group, IPG, Publicis Groupe, Havas, R/GA, 72andSunny i adam&eveDDB. Big Sync Music jest częścią największej na świecie platformy licencjonowania muzyki - Songtradr.
(AMS, 16.03.2021)