"Kuchenne rewolucje" zaczęły wiosnę słabiej, ale są liderem
TVN w porze emitowania "Kuchennych rewolucji" jest liderem (fot. Robert Stachnik/TVN)
Nowy sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler po trzech odcinkach ogląda w TVN średnio 1,74 mln widzów - o 223 tys. mniej niż na początku wiosennego sezonu rok temu.
TVN nowe odcinki "Kuchennych rewolucji" pokazuje w czwartki o 21.30, od 18 lutego. Stacja, emitując je, ma średnio 14,06 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, co daje jej pozycję lidera. W tym czasie udział TVP 1 wynosi 8,29 proc., TVP 2 - 8,12 proc., a Polsatu - 6,47 proc. TVN jest również zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej, w której osiąga 19,6 proc. (Polsat - 8,89 proc., TVP 2 - 6,11 proc., TVP 1 - 3,58 proc.).
Wiosną 2020 roku TVN rozpoczął emisję "Kuchennych rewolucji" 5 marca. Pierwsze trzy odcinki przyciągnęły do TVN średnio 1,96 mln widzów.
(KOZ, 08.03.2021)