Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania wizerunkowa banków w Polsce

Startująca kampania to pierwsza tak duża akcja wizerunkowa sektora bankowego w Polsce (fot. materiały prasowe)

Trwa kampania wizerunkowa organizowana przez Związek Banków Polskich pod hasłem „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, że z nich korzystasz”. Za jej realizację odpowiada wybrana w przetargu FCB Bridge2Fun.

Celem kampanii jest pokazanie, że klienci banków w Polsce mają dostęp do jednej z najnowocześniejszych bankowości w Europie, a jej usługi są dziś tak intuicyjne, że często nawet nie zauważamy korzystania z nich. Co za tym idzie – nie zdajemy sobie sprawy z wysiłku włożonego w stworzenie tak zaawansowanych technologii.

Organizatorem kampanii jest Związek Banków Polskich we współpracy z bankami członkowskimi. Jest to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa tego sektora w Polsce stworzona dzięki współpracy banków. Celem kampanii jest promocja polskiej bankowości, a nie poszczególnych podmiotów. Kampania wizerunkowa zbiega się z 30-leciem Związku Banków Polskich.

Kampania obejmuje działania w telewizji i internecie. Wykorzystane są 30- oraz 15-sekundowe spoty, pokazujące nowoczesne usługi bankowe: płatności telefonem, zakładanie konta z selfie czy błyskawiczne przelewy.

Komunikację wizerunkową uzupełnia landing page Bankiwpolsce.pl. Na stronie znajdują się pogłębione informacje nt. nowoczesnej bankowości, statystyki dotyczące skali działania tego sektora i jego obecności w codziennym życiu, a także dane pokazujące istotną rolę banków dla gospodarki i społeczeństwa, m.in. w czasach pandemii COVID-19.

Za kreację spotu odpowiada Bridge2Fun, a za zakup mediów Starcom.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 03.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.