Ruszyła kampania wizerunkowa banków w Polsce
Startująca kampania to pierwsza tak duża akcja wizerunkowa sektora bankowego w Polsce (fot. materiały prasowe)
Trwa kampania wizerunkowa organizowana przez Związek Banków Polskich pod hasłem „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, że z nich korzystasz”. Za jej realizację odpowiada wybrana w przetargu FCB Bridge2Fun.
Celem kampanii jest pokazanie, że klienci banków w Polsce mają dostęp do jednej z najnowocześniejszych bankowości w Europie, a jej usługi są dziś tak intuicyjne, że często nawet nie zauważamy korzystania z nich. Co za tym idzie – nie zdajemy sobie sprawy z wysiłku włożonego w stworzenie tak zaawansowanych technologii.
Organizatorem kampanii jest Związek Banków Polskich we współpracy z bankami członkowskimi. Jest to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa tego sektora w Polsce stworzona dzięki współpracy banków. Celem kampanii jest promocja polskiej bankowości, a nie poszczególnych podmiotów. Kampania wizerunkowa zbiega się z 30-leciem Związku Banków Polskich.
Kampania obejmuje działania w telewizji i internecie. Wykorzystane są 30- oraz 15-sekundowe spoty, pokazujące nowoczesne usługi bankowe: płatności telefonem, zakładanie konta z selfie czy błyskawiczne przelewy.
Komunikację wizerunkową uzupełnia landing page Bankiwpolsce.pl. Na stronie znajdują się pogłębione informacje nt. nowoczesnej bankowości, statystyki dotyczące skali działania tego sektora i jego obecności w codziennym życiu, a także dane pokazujące istotną rolę banków dla gospodarki i społeczeństwa, m.in. w czasach pandemii COVID-19.
Za kreację spotu odpowiada Bridge2Fun, a za zakup mediów Starcom.
(AMS, 03.03.2021)