Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"365 dni" jako pierwszy polski film może zdobyć Złote Maliny

"365 dni" zdobyło dużą popularność na Netflixie (fot. screen YouTube/Blanka Lipińska)

Film "365 dni" w reż. Barbary Białowąs i Tomasza Mandesa może otrzymać siedem nominacji do antynagród filmowych Złote Maliny - podał awardswatch.com. 

Polski film erotyczny znalazł się na długiej liście nominacji. Przed opublikowaniem jej na stronie Złotych Malin ujawnił ją branżowy serwis awardswatch.com. "365 dni", nakręcony na podstawie powieści Bianki Lipińskiej, wymieniono wśród nominowanych w siedmiu na dziewięć kategorii: Najgorszy Film, Najgorszy Reżyser, Najgorszy Aktor, Najgorsza Aktorka, Najgorszy Ekranowy Duet, Najgorszy Scenariusz i Najgorszy Remake.

Do tej pory nominacje do Złotych Malin mogły zdobyć tylko amerykańskie produkcje. Jednak skutki pandemii koronawirusa wymusiły zmiany w regulaminie antynagrody filmowej i dopuszczenie produkcji, które swoją premierę miały w serwisach streamingowych. Prawa do dystrybucji "365 dni" wykupił Netflix, w którym polski film przez kilka tygodni utrzymywał się na liście przebojów w USA i innych rynkach. Dzięki temu został zauważony w Hollywood.

Produkcja Białowąś i Mandes opowiada historię Polki Laury Biel, która zostaje porwana przez włoskiego gangstera Massimo. Daje jej tytułowe 365 dni, aby go pokochała. W filmie nie brakuje odważnych scen seksu i przemocy. Blisko 100 tys. osób podpisało petycję do Netflixa o wycofanie dystrybucji filmu. Promowanie "356 dni" skrytykowała brytyjska piosenkarka Duffy, która sama doświadczyła przemocy, za utrwalanie niebezpiecznych wyobrażeń na temat relacji erotycznych. 

Planowana jest filmowa kontynuacja "365 dni", której premiera ma się odbyć w przyszłym roku. Nominacje do 41. edycji Złotych Malin zostaną ogłoszone 14 marca, a  antynagrody filmowe zostaną przyznane 24 kwietnia. 

(PTD, 02.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.