mBank rusza z całoroczną kampanią skierowaną do 18-latków
Kampania wykorzystująca 70-sekundowy spot będzie trwała cały rok (fot. materiały prasowe)
Startuje kampania mBanku, skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w tym roku kończą 18 lat.
Osią działań i narracji jest 70-sekundowy film, który pokazuje wspomnienia młodych z dzieciństwa, a także odnosi się do marzeń i przyszłości. Komunikacja zaplanowana jest w kanałach digitalowych: YouTube, Facebook, Instagram, Tik Tok i Snapchat. Kampania wykorzystująca 70-sekundowy spot będzie trwała cały rok. Oprócz tego zostało przygotowanych 12 krótkich formatów wideo z życzeniami dla urodzonych w danym miesiącu.
Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.
(AMS, 24.02.2021)