Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wieczorami Trójka przegrywa już nawet z Radiem Maryja

Rok do roku słuchalność Trójki w wieczornym paśmie spadła z 6,4 proc. do 2,1 proc. (fot. Piotr Molecki/East News)

W wieczornym paśmie Program III Polskiego Radia wypadł poza pierwszą dziesiątkę najchętniej słuchanych stacji radiowych.

Z badania Radio Track wynika, że w okresie listopad 2020 - styczeń 2021 w dni powszednie między godz. 18 a 23 RMF FM miał 26,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 25,3 proc. rok wcześniej. Drugą pozycję utrzymało Radio Zet, zwiększając słuchalność z 11,1 proc. do 11,4 proc. Trzecią pozycję - przy spadku z 10,2 proc. do 8,8 proc. - zachowała sieć Radio Eska.

Program III Polskiego Radia, który przed rokiem był czwarty, znalazł się poza pierwszą dziesiątką. Trójka zmniejszyła rok do roku udział z 6,4 proc. do 2,1 proc. i zrównała się z Radiem Wawa, które odnotowało wzrost z 1,4 proc.

Przed Programem III uplasowały się: Program I - 4,5 proc. (wzrost z 4,3 proc.), RMF Maxxx - 4,3 proc. (wzrost z 4 proc.), Vox FM - 3,4 proc. (spadek z 3,8 proc.), Radio Maryja - 3 proc. (wzrost z 2,3 proc.), Radio Złote Przeboje - 2,9 proc. (wzrost z 2,7 proc.), RMF Classic - 2,4 proc. (wzrost z 2,3 proc.), Tok FM - 2,4 proc. (wzrost z 1,8 proc.) i Radio Plus - 2,3 proc. (2,3 proc. rok wcześniej). (KOZ)

(KOZ, 24.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.