Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność Trójki ciągle spada. Kolejny niechlubny rekord

Słuchalność Trójki spadła rok do roku z 5,9 proc. do 2,1 proc. (fot. Jakub Kamiński/East News)

W okresie listopad 2020 – styczeń 2021 udział Programu III Polskiego Radia w czasie słuchania spadł do 2,1 proc. Dotychczas najgorszy wynik Trójki to było 2,4 proc.

Lider słuchalności - RMF FM - w najnowszej fali osiągnął 28,9 proc. wobec 28,5 proc. w tym samym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet spadła z 12,6 proc. do 12,3 proc.

Program I zanotował wzrost udziału z 4,9 proc. do 5,4 proc. Program III zmniejszył słuchalność z 5,9 proc. do 2,1 proc. Dotychczas Trójka najgorszy rezultat – 2,4 proc. - zanotowała w fali październik-grudzień 2020.

Wyższą słuchalność od Trójki mają: Radio Eska – 7,4 proc. (spadek z 7,9 proc.), regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 – 5 proc. (wzrost z 4,7 proc.), RMF Maxxx – 3,8 proc. (wzrost z 3,7 proc.), Vox FM – 3,7 proc. (wzrost z 3,6 proc.), Złote Przeboje – 2,8 proc. (wzrost z 2,6 proc.), Antyradio – 2,7 proc. (wzrost z 2,3 proc.), Tok FM – 2,6 proc. (wzrost z 2,3 proc.) i Radio Plus – 2,2 proc. (wzrost z 2,1 proc.).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 09.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.