Przestrzeń wygrywa międzynarodową obsługę Lay’s
![](/images/contents/photo_64634_1611299245_big.jpg)
Przestrzeń zrealizuje kampanię na 34 rynkach (fot. materiały prasowe)
Agencja Przestrzeń wygrała trwający od listopada przetarg reklamowy PepsiCo dotyczący marki Lay's.
Agencja odpowiedzialna będzie za opracowanie idei kampanii i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania łączyć będzie elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.
W ramach współpracy agencja nie tylko przygotuje materiały do kanałów digital, OOH i sklepów, ale także wytyczne strategiczno-kreatywne dotyczące implementacji kampanii. Przestrzeń będzie odpowiedzialna także za koncepcje współpracy z influencerami.
Przetarg na agencję obsługującą kampanię miał dwa etapy, brało w nim udział kilka agencji z Polski i Rosji. Start kampanii przewidziany jest na trzeci kwartał 2021 roku.
Dotychczas agencją obsługującą Lay's w zakresie digitalu i mediów społecznościowych była VMLY&R (za ATL i BTL odpowiada BBDO Warszawa). Ostatni spot telewizyjny marki Lay's został wyprodukowany przez dom produkcyjny Artcore we współpracy z agencją H2O Creative. Była to współpraca projektowa.
(AMS, 22.01.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)