Przestrzeń wygrywa międzynarodową obsługę Lay’s
Przestrzeń zrealizuje kampanię na 34 rynkach (fot. materiały prasowe)
Agencja Przestrzeń wygrała trwający od listopada przetarg reklamowy PepsiCo dotyczący marki Lay's.
Agencja odpowiedzialna będzie za opracowanie idei kampanii i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania łączyć będzie elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.
W ramach współpracy agencja nie tylko przygotuje materiały do kanałów digital, OOH i sklepów, ale także wytyczne strategiczno-kreatywne dotyczące implementacji kampanii. Przestrzeń będzie odpowiedzialna także za koncepcje współpracy z influencerami.
Przetarg na agencję obsługującą kampanię miał dwa etapy, brało w nim udział kilka agencji z Polski i Rosji. Start kampanii przewidziany jest na trzeci kwartał 2021 roku.
Dotychczas agencją obsługującą Lay's w zakresie digitalu i mediów społecznościowych była VMLY&R (za ATL i BTL odpowiada BBDO Warszawa). Ostatni spot telewizyjny marki Lay's został wyprodukowany przez dom produkcyjny Artcore we współpracy z agencją H2O Creative. Była to współpraca projektowa.
(AMS, 22.01.2021)