"Newsweek Polska" z ponad 20-procentowym wzrostem sprzedaży w listopadzie
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Newsweek Polska" wyniosła 82 632 egz.
W listopadzie tygodniki "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny), "Polityka" (Polityka) i "Sieci" (Fratria) miały wzrost sprzedaży rok do roku. Największy spadek odnotował "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media).
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" w listopadzie wyniosła 93 709 egz. (wzrost o 4,09 proc. w stosunku do listopada 2019 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" – 87 701 egz. (spadek o 16,49 proc.), "Newsweek Polska" – 82 632 egz. (wzrost o 20,24 proc.), "Sieci" – 37 394 egz. (wzrost o 2,3 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 003 egz. (spadek o 2,85 proc.), "Tygodnik Powszechny" – 26 762 egz. (wzrost o 5,12 proc.), "Gazeta Polska" – 22 026 egz. (wzrost o 8,47 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 13 971 egz. (spadek o 5,2 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w listopadzie sprzedawał 203 966 egz. (spadek o 5,36 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP. (JSX)
(JSX, 20.01.2021)