Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kobieta.gazeta.pl tworzy treści o edukacji seksualnej z fundacją Anji Rubik

Rozmowy w ramach cyklu "Rubryka SEXEDpl" będą publikowane co dwa tygodnie na Kobieta.gazeta.pl (fot. materiały prasowe)

W ramach cyklu "Rubryka SEXEDpl", który powstał dzięki współpracy Kobieta.gazeta.pl z Fundacją SEXEDpl, będą publikowane teksty o edukacji seksualnej.

Cykl otwiera wywiad z modelką i twórczynią fundacji Anją Rubik, tłumaczący znaczenie edukacji seksualnej i wyjaśniający, dlaczego jest tak istotna dla budowania zdrowego i bezpiecznego społeczeństwa.

- Od najmłodszego wpaja nam się, że to nie my zarządzamy własnym ciałem, tylko że ono ma być dla innych, oraz że nie...

Opublikowany przez Gazeta.pl Niedziela, 10 stycznia 2021

Inne teksty w "Rubryce SEXEDpl" będą stanowić rozmowy psycholożki i seksuolożki Basi Baran z SEXEDpl z dziennikarką Gazeta.pl Agą Kozak na temat szeroko pojętej edukacji seksualnej. Rozmowy będą publikowane co dwa tygodnie, w niedziele na Kobieta.gazeta.pl.

- Chcemy mówić otwarcie o seksie, o seksualności, ale z czułością i wrażliwością. Odpowiemy zarówno na najbardziej nurtujące pytania, jak i na te mniej oczywiste. Fundacja SEXEDpl Anji Rubik to wymarzony partner do rozpoczęcia wspólnego projektu o edukacji seksualnej - mówi Natalia Kurczak, redaktorka naczelna Kobieta.gazeta.pl.

Powstanie cyklu to wynik deklaracji Gazeta.pl na 2021 rok, w której zespół portalu zobowiązał się do angażowania w sprawy ważne społecznie.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w listopadzie stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,53 mln użytkowników.

(BAE, 11.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.