Answear.com czeka na debiut na GPW i prowadzi kampanię w siedmiu krajach

W spocie marka łamie stereotypy dotyczące ubioru i zachowań (screen Youtube.com/Answer.com)
E-commercowa platforma Answear.com rozpoczęła kampanię reklamową w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii i na Ukrainie, Słowacji, Węgrzech. Akcje spółki na początku stycznia zadebiutują na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Kampania Answear.com prowadzona jest w telewizji i internecie. Powstały 30- i 50-sekundowe spoty, w których marka łamie stereotypy dotyczące ubioru i zachowań, podkreślając przy tym rolę dokonywania własnych wyborów oraz posiadania indywidualnego stylu. Przekaz skierowany jest zarówno do osób młodych, jak i starszych, które łączy „młodość ducha” i czerpanie radości z zabawy modą.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Feeders Agency. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Spot wyreżyserował Łukasz Zabłocki.
Answear.com prowadzi sprzedaż odzieży w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, ale żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30 proc. udziału w całkowitych przychodach spółki. W drugiej połowie grudnia właściciel platformy przeprowadził ofertę publiczną akcji, a część pozyskanych z IPO pieniędzy przeznaczy m.in. na promocję. Akcje spółki na GPW mają debiutować na początku stycznia.
(IKO, 04.01.2021)
