PKN Orlen już promuje się w dziennikach Polska Press
Orlen zamieścił dwustronicowe materiały promocyjne w dziennikach Polska Press (fot. Piotr Molecki/East News)
W magazynowych wydaniach dzienników Polska Press Grupy ukazały się dwustronicowe teksty chwalące proekologiczną działalność na stacjach paliw PKN Orlen - nowego właściciela dzienników regionalnych.
W sylwestrowo-noworocznych wydaniach "Gazety Pomorskiej", "Dziennika Łódzkiego", "Kuriera Porannego" i innych dzienników Polska Press na pierwszych stronach nad winietami zamieszczono zapowiedź: "PKN ORLEN WDRAŻA PROEKOLOGICZNE ROZWIĄZANIA NA STACJACH PALIW".
"Gazeta Pomorska"
Odsyłała ona czytelników do środka wydania. Tam całe dwie strony przeznaczono na "materiał informacyjny PKN ORLEN" (tak go oznaczono w paginie) pt.: "PKN ORLEN stawia na środowisko i uruchamia kolejne proekologiczne inwestycje". Napisano w nim o fotowoltaice, filtrach powietrza, stacjach ładowania samochodów elektrycznych, utylizacji odpadów i wegetariańskich daniach na stacjach paliw Orlenu.
W połowie grudnia w "Gazecie Pomorskiej" ukazała się reklama z podziękowaniami dla prezesa Orlenu Daniela Obajtka za zakup wydawcy dzienników regionalnych.
7 grudnia Orlen podpisał przedwstępną umowę na nabycie od HKM GmbH 100 proc. udziałów spółki Polska Press. Transakcja wymaga jeszcze zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
(GK, 04.01.2021)