AMS rusza z kampanią #NieStrzelamPomagam
W kampanii wykorzystano dynamic backlight – nośnik, który pod wpływem oświetlenia sprawia, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać jak animowana (fot. materiały prasowe)
AMS zachęca w kampanii na nośnikach zewnętrznych, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie zrezygnować z petard w trosce o zwierzęta.
W kampanii wykorzystano dynamic backlight – nośnik, który pod wpływem oświetlenia sprawia, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać jak animowana. Kampania #NieStrzelamPomagam trwa od 18 grudnia.
W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i agencja mediowa MDM, które przekażą karmę podopiecznym schronisk. "To nasza kolejna kampania wpisująca się w projekt Inicjatywa Eko AMS. Hasztagi #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester najlepiej przekazują jej ideę. Na plakacie autorstwa malarki Justyny Stoszek zwierzęta patrzą w niebo z nadzieją, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty" - tłumaczy Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS.
(AMS, 22.12.2020)