Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KPMG: iSpot, Nike Store i Netflix topowymi markami w Polsce

Top 100 marek w Polsce (fot. materiały prasowe)

iSpot został oceniony najwyżej w zestawieniu Top 100 marek w Polsce, będącym częścią raportu „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości”, przygotowanego przez firmę KPMG.

Pierwsze trzy miejsca zestawienia zajmują marki cyfrowe, czyli takie, które są obecne wyłącznie w świecie online. Poza iSpotem są to Nike Store i Netflix. Dalsze miejsca w zestawieniu zajęły kolejno: Allegro, Smyk, Pandora, Apart, Hebe, Ziaja, Zalando. W przypadku iSpotu klienci najbardziej docenili „czas i wysiłek w interakcjach z marką, a także jej wiarygodność”. W pandemii marka ta prowadziła w sklepie internetowym kampanię oferującą w promocyjnych cenach sprzęt do pracy zdalnej oraz prowadziła akcję wymiany baterii w starszych modelach telefonów.

„Firmy te podejmowały działania zmierzające do podwyższenia standardów customer experience, na przykład: nowe formy dostaw lub redukcja opłat z tym związanych, zwiększenie obsady personelu w obszarze CX czy nowe kanały kontaktu dla wymagających tego segmentów klientów (np. infolinie dla seniorów)” – komentuje Jan Karasek, partner w dziale doradztwa biznesowego KPMG w Polsce. Zwraca przy tym uwagę, że w kontekście reakcji marek na sytuację kryzysową najwyższą ocenę w raporcie otrzymał filar Czas i wysiłek. Jego zdaniem świadczy to o tym, że firmy bardzo dobrze dostosowały się do nowych kanałów obsługi klientów i ich nowych oczekiwań.

Twórcy raportu wskazują, że kryzys wywołany pandemią koronawirusa spowodował, że w tegorocznym zestawieniu Top 10 marek w Polsce nie znalazła się żadna marka z sektora czasu wolnego i odpoczynku bądź podróży, co miało miejsce w poprzednich edycjach badania.

Badanie przeprowadzono w drugim kwartale 2020 roku metodą CAWI przez zewnętrzną firmę badawczą na próbie 5 tys. respondentów, reprezentatywnej dla mieszkańców Polski w wieku powyżej 16. roku życia.

(IKO, 16.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.