Kevin Aiston wspiera sprzedaż brytyjskiej jagnięciny w Biedronce i w Makro
Kevin Aiston reklamuje brytyjską jagnięcinę (screen: YouTube/Korso Mieleckie)
Binaria Upgrade Marketing przygotowała i realizuje kampanie marketingu mobilnego wspierające sprzedaż brytyjskiej jagnięciny w sklepach sieci Biedronka i Makro. Kampanie powstały na zlecenie brytyjskiego Stowarzyszenia Producentów Wołowiny i Jagnięciny (AHDB).
Twarzą kampanii jest Kevin Aiston, który jako szef kuchni zachęca do zakupów. Kampania wspierająca sprzedaż w Biedronkach już ruszyła, a w Makro jest zaplanowana na drugą połowę grudnia. Poprzedził je pilotaż, w którym wykorzystano m.in. profile behawioralne i precyzyjne targetowanie geograficzne oparte na GPS w aplikacjach mobilnych w połączeniu z monitorowaniem odwiedzin użytkowników urządzeń mobilnych w sklepach.
(AMS, 15.12.2020)