Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kevin Aiston wspiera sprzedaż brytyjskiej jagnięciny w Biedronce i w Makro

Kevin Aiston reklamuje brytyjską jagnięcinę (screen: YouTube/Korso Mieleckie)

Binaria Upgrade Marketing przygotowała i realizuje kampanie marketingu mobilnego wspierające sprzedaż brytyjskiej jagnięciny w sklepach sieci Biedronka i Makro. Kampanie powstały na zlecenie brytyjskiego Stowarzyszenia Producentów Wołowiny i Jagnięciny (AHDB).

Twarzą kampanii jest Kevin Aiston, który jako szef kuchni zachęca do zakupów. Kampania wspierająca sprzedaż w Biedronkach już ruszyła, a w Makro jest zaplanowana na drugą połowę grudnia. Poprzedził je pilotaż, w którym wykorzystano m.in. profile behawioralne i precyzyjne targetowanie geograficzne oparte na GPS w aplikacjach mobilnych w połączeniu z monitorowaniem odwiedzin użytkowników urządzeń mobilnych w sklepach.

(AMS, 15.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.