Marta Ulman, Aleksandra Bielecka i Beata Brauła awansowały w GoldenSubmarine
Marta Ulman, Aleksandra Bielecka i Beata Brauła awansowały w GoldenSubmarine (fot. materiały prasowe)
W agencji GoldenSubmarine Marta Ulman została head of strategy Warsaw, Aleksandra Bielecka – senior copywirterką, a Beata Brauła – art directorką.
Marta Ulman związana jest z GoldenSubmarine od 2016 roku, dotychczas była strategy plannerką. Ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, w tym czasie miała okazję pracować m.in. dla takich klientów agencji, jak Lotte Wedel, Monte, Citi Handlowy, a w poprzednich agencjach dla McDonald’s, Wizzair i Gatty. W agencji, razem z Aleksandrą Bielecką, odpowiada również za rozwój istniejącego od lipca LabZ – interdyscyplinarnego zespołu, który łączy potrzeby konsumentów z potrzebami biznesu.
Beata Brauła w GoldenSubmarine pracuje od 2019 roku, początkowo na stanowisku graphic designerki, realizując projekty dla takich klientów agencji jak Lotte Wedel, Przysnacki, ING i Tatra. Z branżą reklamową związana jest od ponad pięciu lat, a karierę rozpoczynała w Biurze Podróży Reklamy.
Aleksandra Bielecka, dotychczas service designerka, jest związana z GoldenSubmarine od 2019 roku. Realizuje projekty w ramach LabZ. Była także jedną z inicjatorek powstania tego zespołu. W agencji współtworzyła kampanie m.in. dla Lotte Wedel, Monte i Tatry.
(AMS, 02.12.2020)