Mniej niż 400 tys. widzów ogląda "Motel Polska" w TVP 1
TVP 1, emitując "Motel Polska", przegrywa z TVN i Polsatem (screen: Vod.tvp.pl/video/motel-polska)
Średnio 393 tys. widzów przyciąga do TVP 1 program "Motel Polska", który powstał na wzór formatu "Gogglebox" znanego w Polsce z TTV.
"Motel Polska" to hybrydowy serial reality o tematyce polityczno-lifestylowej. Goście motelu komentują rzeczywistość polityczną, społeczną i kulturalną, wśród nich, jak pisaliśmy, są działacze Prawa i Sprawiedliwości. Gospodarzem programu jest Jacek Łęski.
TVP 1 pokazuje program od połowy września, obecnie oglądać można go w czwartki o 23. Jedynka, emitując "Motel Polska", ma średnio 5,45 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVN (9,51 proc.) i Polsat (6,27 proc.), ale więcej od TVP 2 (4,23 proc.). W grupie komercyjnej udział stacji jest znacznie niższy i wynosi 2,65 proc.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 01.12.2020)