Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebookowy profil "Tygodnika Powszechnego" na celowniku hejterów

Pojawiły się spekulacje, że powodem złych ocen wystawionych “Tygodnikowi” były jego ostatnie działania, przez które mógł narobić sobie wrogów (screen: Tygodnikpowszechny.pl)

W ostatnim czasie na facebookowym profilu “Tygodnika Powszechnego” pojawiło się kilkaset negatywnych recenzji. Zdaniem osoby związanej z “Tygodnikiem” ma to znamiona zorganizowanego działania. Sprawę bada Facebook.

Wzrost liczby negatywnych recenzji wystawionych na profilu “Tygodnika Powszechnego” spowodował spadek średniej oceny z 4,9 do 3,8.

“Nie możemy poznać natury tej krytyki, ponieważ z nieznanych nam przyczyn recenzje nie są dla nas widoczne – wiemy jedynie, że pojawiło się ich kilkaset i że pojawiły się w ostatnim czasie” – czytamy na fanpage’u “Tygodnika”.

W związku z nieprzychylnymi rekomendacjami zaapelowano do czytelników o wystawianie "Tygodnikowi" rzetelnych recenzji, opartych na dobrej znajomości treści pisma. 

Pojawiły się spekulacje, że powodem złych ocen mogły być, m.in., niepotępienie protestów Strajku Kobiet, proaborcyjna okładka z aktorką Dorotą Segdą lub słowa ks. Adama Bonieckiego, który stwierdził, że nie podpisze listu w obronie Jana Pawła II. Spekulowano także, że powodem mógł być tekst opublikowany w zeszłym tygodniu w tygodniku “Do Rzeczy”, zarzucający “Tygodnikowi” odejście od katolickich wartości.

Redakcja "Tygodnika Powszechnego" poinformowała "Press", że nie odniesie się ani do spekulacji, ani do wzrostu negatywnych ocen. – Do zakończenia badania przez Facebook sprawy nie komentujemy – mówi Patryk Stanik, który zajmuje się mediami społecznościowymi “Tygodnika”.

Facebook daje możliwość wyłączenia funkcji rekomendacji na stronie firmowej, jednak powoduje to usunięcie dotychczas otrzymanych ocen i rekomendacji. Osoba związana z “Tygodnikiem” tłumaczy, że ich nie wyłączano, bo przez lata działalności na Facebooku udało się uzbierać wiele pochlebnych komentarzy od czytelników, które warto było zatrzymać.

(BAE, 30.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.