Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nominacje do Grand Press Digital 2020

Zwycięzca otrzyma czek na 10 tys. zł

Kanał Sportowy, Newonce, Radio Nowy Świat oraz „Raport o stanie świata” Dariusza Rosiaka otrzymali nominacje do Grand Press Digital 2020.

Redakcja magazynu „Press” przyznaje nagrodę Grand Press Digital tym mediom i osobom, które wykazały się innowacyjnym podejściem w wykorzystaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej. Nominowanych w tegorocznej ósmej edycji nagrody wybraliśmy po zasięgnięciu opinii 24 specjalistów z mediów cyfrowych, przedstawicieli wydawców, nadawców, firm badawczych, start-upów i agencji interaktywnych.

Zwycięzcę poznamy 8 grudnia w czasie gali finałowej Grand Press 2020. Laureat otrzyma czek na 10 tys. zł. Partnerem nagrody jest Facebook.

W tym roku nominowani są (kolejność alfabetyczna):

Kanał Sportowy - autorski projekt dziennikarzy sportowych Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego, którzy pokazali, że jeśli masz swoją markę, to możesz stanowić realną konkurencję dla byłego pracodawcy, w tym nawet tradycyjnej telewizji. 300 tys. subskrypcji na YouTubie potwierdza świetny start ich projektu. Nominowany za umiejętne wykorzystanie potęgi platformy wideo do stworzenia medium docierającego do nowoczesnego kibica. Kanał Sportowy jest także modelowym przykładem posłużenia się mediami społecznościowymi do promocji dziennikarskich treści.

Newonce - jako stacja internetowa z regularną ramówką nadaje od 2018 roku, realizując strategię dotarcia do jak najszerszego grona internautów. W tym roku krokiem milowym na tej drodze jest aplikacja, która połączyła Newonce.net z Newonce.radio. Była kosztownym i czasochłonnym projektem integracji dotychczasowych serwisów z platformą do nadawania radia, bazą podcastów oraz zautomatyzowaną bazą muzyczną. Jej unikatowość polega na możliwości korzystania z feedu spersonalizowanego pod kątem zainteresowań, ulubionych audycji czy podcastów, które można słuchać i oglądać w dowolnym czasie. Newonce jest nominowane do Grand Press Digital za świetne wyczucie internetowych potrzeb słuchaczy i odpowiadanie na nie, nawet powyżej oczekiwań.

Radio Nowy Świat - powstało w rekordowym tempie jako oddolna inicjatywa byłych dziennikarzy radiowej Trójki i przedstawicieli facebookowej grupy fanów dawnego Programu III Polskiego Radia. Jak bardzo ich pomysł okazał się odpowiedzią na potrzeby słuchaczy, najlepiej świadczy sukces zbiórki społecznościowej, która bije kolejne rekordy, przekraczając już 5 mln zł zebranych od patronów. Mimo początkowych trudności z dystrybucją Radio Nowy Świat świetnie odnalazło się w internecie, czego dowodem jest wzrost sprzedaży odbiorników cyfrowych w naszym kraju wkrótce po starcie radia. Nominację otrzymują za udaną transformację radia z fal FM do świata internetu.

„Raport o stanie świata” Dariusza Rosiaka - prowadzoną przez lata autorską audycję o sprawach międzynarodowych - nadawaną dotąd w radiu tradycyjnym - Dariusz Rosiak przekształcił w podcast, za którym nie stoi żadna organizacja medialna, ale sam twórca wsparty przez swoich fanów. Miliony odtworzeń i rosnące wpłaty od słuchaczy obalają mit, że jedynie treści rozrywkowe mogą liczyć na duże zasięgi w internecie, a Polaków nie interesuje tematyka międzynarodowa. Rosiak nie tylko utrzymał wysoką jakość swojej audycji, ale nawet ją wydłużył i pogłębił. Wraz z dwojgiem współpracowników zabrał swoich słuchaczy do sieci i dał im dziennikarstwo najwyższej próby.

Organizatorami konkursu są: magazyn „Press” i Fundacja Grand Press
Mecenas konkursu: Kulczyk Investments
Partnerzy konkursu: Grupa Lux Med, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Jeronimo Martins Polska, Storytel, UPC
Partner nagrody Grand Press Economy: Allegro
Partner nagrody Grand Press Digital: Facebook
Partner Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego: BNP Paribas Bank Polska
Partner nagrody Książka Reporterska Roku: Miasto Sopot
Partner gali: British American Tobacco  

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(CP, 25.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.