Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CD Projekt z kolejnymi partnerami, ale nie zdradza szczegółów kampanii "Cyberpunka"

Nadal nie wiadomo, jaka agencja lub agencje będą realizować kampanię reklamową związaną z debiutem "Cyberpunka 2077" (screen YouTube.com/ Cyberpunk 2077)

Analitycy przewidują sprzedaż ok. 30 mln kopii "Cyberpunka 2077" w rok od premiery. CD Projekt nie zdradza, jakie ma plany marketingowe wspierające debiut gry.

Analitycy 10 biur maklerskich (w tym pięć podmiotów zagranicznych) po kolejnym przełożeniu premiery "Cyberpunka 2077" nadal spodziewają się, że w 12 miesięcy od debiutu nowa gra CD Projektu sprzeda się w 30,4 mln egz. - wynika z danych zebranych przez PAP Biznes.

CD Projekt pod koniec października zdecydował o przesunięciu daty premiery gry "Cyberpunk 2077" na 10 grudnia 2020 roku. Wcześniej planowano, że premiera nastąpi 19 listopada.

Nadal nie wiadomo, jaka agencja lub agencje będą realizować kampanię reklamową związaną z debiutem "Cyberpunka 2077". "Nie podajemy szczegółowych informacji na temat kampanii marketingowej »Cyberpunka 2077«" - odpowiedziała firma na pytania "Press". Nie wiadomo, czy kampania będzie realizowana jednocześnie na wszystkich rynkach globalnie, za pomocą scentralizowanych działań, czy też każdy rynek będzie miał dowolność w marketingowym wspieraniu debiutu. Nakłady na marketing nowej produkcji CD Projekt mają być co najmniej trzy razy większe niż w przypadku wcześniej wydanej gry "Wiedźmin 3", ale ostateczna wartość budżetu ma zależeć m.in. od wyników sprzedaży gry.

Wybrana w konkursie ofert agencja mediowa Havas Media (Havas Media Group) zajmie się obsługą mediową kampanii offline promującej grę. Prowadzone przez agencję działania mediowe obejmą media płatne, głównie ATL. Kampania ma być prowadzona w modelu 360 stopni, czyli wykorzystania wielu kanałów komunikacji.

Przed oficjalnym debiutem "Cyberpunk 2077" niektóre marki ruszają już z działaniami reklamowymi, które nawiązują do gry - m.in. Sprite (Coca-Cola) wprowadził do sprzedaży limitowaną serię napojów, na opakowaniach których promuje grę "Cyberpunk 2077". Hasło kampanii to: "W 2077 pragnienie to przeszłość". Także operator komórkowy Play (P4) ruszył ze specjalną ofertą z okazji premiery gry – zestawy gadżetów, startery z wizerunkiem głównego bohatera – V, zniżki do sklepu CD Projekt Red Gear oraz kurtki z wizerunkami zespołu Samurai. To wszystko ma być dostępne dla osób, które w najbliższym czasie zdecydują się na przeniesienie numeru do Play. Przygotowano też gadżety dla abonentów taryfy Play L.

(AMS, 23.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.