Grand Prix Effie Awards dla Żabki za "Mały Wielki Sklep”
Oprócz Grand Prix kampania "Mały Wielki Sklep" otrzymała również nagrodę w kategorii long term marketing excellence (screen YouTube.com/ Sieć sklepów Żabka Polska)
Grand Prix 21. edycji Effie Awards otrzymała kampania sieci detalicznej Żabka "Mały Wielki Sklep".
Oprócz Grand Prix, jury pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało pięć złotych statuetek, 20 srebrnych i 29 brązowych.
Złote statuetki Effie Awards 2020 otrzymali autorzy kampanii: w kategorii Long term marketing excellence za "Mały Wielki Sklep" – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD; w kategorii Finanse za "EKO Petycje" – ING Bank Śląski, Brain, Gong, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub; w kategoriii napoje alkoholowe za "Przejdźmy na TY" – Kompania Piwowarska, Tyskie, Gong, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA; w kategorii PR lead i employer branding za "Mak? Mnie to pasuje!" – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa. W nowej kategorii konkursowej React & Sustain, w której nagradzane są aktywne działania komunikacyjne, których celem była obrona pozycji biznesowej lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe, za kampanię "To, co ważne" złoto zdobyły: Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt.
W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję wśród agencji zdobyła DDB Warszawa, spośród agencji mediowych – Wavemaker, a jako firma – McDonald’s.
(AMS, 16.11.2020)