Grupa Maspex w przetargu szuka agencji dla Lubelli
09.11.2020, 13:33

Obecnie za kreację kampanii dla marki Lubella odpowiada agencja GPD (screen: YouTube/GPD Agency)
Grupa Maspex wybierze agencję do kompleksowej obsługi marki Lubella.
Jak wyjaśnia Dorota Liszka, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Maspex, zakres przetargu to przygotowanie i realizacja big idei na platformę komunikacyjną dla marki Lubella na rok 2021. - Rozstrzygnięcie powinno być na początku grudnia, ale dajemy sobie czas do końca grudnia - zaznacza Liszka.
Obecnie za kreację kampanii dla marki Lubella odpowiada agencja GPD, a za media Starcom.
Najważniejsze produkty Lubelli to makarony, mąki i płatki śniadaniowe.
(AMS, 09.11.2020)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
