Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Maspex w przetargu szuka agencji dla Lubelli

Obecnie za kreację kampanii dla marki Lubella odpowiada agencja GPD (screen: YouTube/GPD Agency)

Grupa Maspex wybierze agencję do kompleksowej obsługi marki Lubella.

Jak wyjaśnia Dorota Liszka, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Maspex, zakres przetargu to przygotowanie i realizacja big idei na platformę komunikacyjną dla marki Lubella na rok 2021. - Rozstrzygnięcie powinno być na początku grudnia, ale dajemy sobie czas do końca grudnia - zaznacza Liszka.

Obecnie za kreację kampanii dla marki Lubella odpowiada agencja GPD, a za media Starcom.

Najważniejsze produkty Lubelli to makarony, mąki i płatki śniadaniowe.

(AMS, 09.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.