Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerce
Brand New Galaxy, którego CEO jest Kacper Kłos, to niezależna platforma integrująca tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii (fot. Przemek Chudkiewicz)
Brand New Galaxy przejęła amerykańską agencję content26, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii na największych platformach e-commerce.
Zlokalizowana w Seattle agencja działa w obszarze e-commerce, specjalizuje się w planowaniu i kupowaniu mediów oraz prowadzeniu kampanii na takich platformach jak Amazon czy Wallmart. Funkcjonuje na rynku amerykańskim od ponad 15 lat, zatrudnia 40 osób i ma status agencji partnerskiej Amazona. content26, obok kampanii mediowych, zarządza również treściami produktowymi, współpracując z największymi sklepami internetowymi i marketplace’ami w Stanach Zjednoczonych. Obsługiwała ponad 700 marek detalicznych, m.in. Philipsa, Lego czy Samsunga.
"Ze względu na ogromne doświadczenie w pracy z największymi markami na świecie, content26 stanowi poszerzenie naszej oferty e-commerce o media zorientowane na Amazon oraz wzmocnienie obecności Brand New Galaxy w Północnej Ameryce" – informuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy. "BNG, to modułowa i skalowalna struktura, która wciąż poszukuje nowych możliwości oraz rozwiązań budowania i rozwoju biznesu - takich jak nowo powstałe biuro BNG MEA w Dubaju" - dodaje.
"Współpracując nad oddzielnymi projektami dla jednego wspólnego klienta, uświadomiliśmy sobie już w 2019 roku, że nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług i zasięg geograficzny. Szukaliśmy globalnego partnera, który zaadresowałby naszą potrzebę budowania biznesu w Europie i poszerzenia oferty usług. Od samego początku Brand New Galaxy wydawało się nam odpowiednim wyborem, zarówno pod względem kultury, jak i oferowanych usług" - komentuje Tony Martinelli, CEO i founding partner content26.
Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający content26, pozostaną na swoich stanowiskach i będą raportować bezpośrednio do Kacpra Kłosa.
Brand New Galaxy to niezależna platforma integrująca tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach Brand New Galaxy pracuje ponad 400 osób, zatrudnionych w ośmiu podmiotach: Man on the Moon, Stratosfera, Pathfinder 23, Synthrone, Spacecamp, Life on Mars, New Gravity, Robonauts Pictures.
(AMS, 05.11.2020)