Globalny e-commerce Carlsberg Group dla Pathfinder 23
Umowa Grupy Carlsberg i Pathfinder 23 obowiązuje do 2022 roku (fot. materiały prasowe)
Grupa Carlsberg powierzyła agencji Pathfinder 23 realizację najważniejszych globalnych działań z zakresu e-commerce.
Jako zwycięzca przetargu polska spółka będzie odpowiedzialna za strategię sprzedaży online marek Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, Brooklyn i Tuborg. Pathfinder 23 zajmie się dostosowaniem i tworzeniem zestawów narzędzi e-commerce. Do automatyzacji procesów w tej dziedzinie grupa Carlsberg wybrała firmę technologiczną Synthrone, która tak jak Pathfinder 23 jest częścią holdingu Brand New Galaxy. Umowa obowiązuje do 2022 roku.
Pathfinder 23 specjalizuje się w opracowywaniu strategii e-commerce, analityce handlu elektronicznego oraz projektowaniu sprzedaży online. Agencja wdraża także globalne strategie prezentacji produktów w sieci. Pathfinder 23 jest częścią Brand New Galaxy – globalnego holdingu marketingowo-technologicznego.
(AMS, 30.10.2020)