Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Auto Świat" uruchamia serwis subskrypcyjny

Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych czytelników serwisu Autoswiat.pl kosztuje 4,90 zł (screen Auto-swiat.pl)

Ringier Axel Springer Polska rusza z ofertą płatnej subskrypcji w ramach serwisu Autoswiat.pl. To kolejny serwis, po Newsweek.pl, Forbes.pl i Fakt24.pl, który przechodzi za paywall.

"Uruchomienie Auto Świat w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej strategii płatnych treści cyfrowych. To już czwarty produkt subskrypcyjny, który oferujemy na rynku polskim - tym razem uzupełniamy naszą płatną ofertę o treści motoryzacyjne" – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

Subskrybenci w płatnej ofercie cyfrowej Autoswiat.pl znajdą m.in. testy najnowszych modeli samochodów, poradniki pomagające wybrać auto i prezentacje aut używanych. Autoświat.pl planuje także materiały audio oraz wideo, które będą dostępne za paywallem.

Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych czytelników serwisu Autoswiat.pl kosztuje 4,90 zł. Każdy kolejny będzie dostępny w cenie 14,90 zł. Pojawi się także możliwość zakupu rocznej subskrypcji w cenie 179 zł.

Powstanie usługi subskrypcyjnej Autoswiat.pl oparte jest na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są Fakt24.pl, "Forbes" oraz "Newsweek", z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi.

⇒ ZOBACZ TEŻ: Tabloid za paywallem

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BAE, 21.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.