Media Concept zakończyła zyskiem 2019 rok
Klientami Media Concept są m.in. Thought Investment, Wrocławskie Zakłady Zielarskie "Herbapol", Tesa (fot. Pixabay.com)
Agencja mediowa Media Concept zanotowała w 2019 roku 36,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,6 mln zł zysku netto – wynika ze sprawozdania finansowego spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym.
W stosunku do 2018 roku przychody Media Concept spadły jednak o 7,9 proc. Zmniejszył się też zysk, który w 2018 roku wyniósł 4 mln zł netto. "Rok 2019 był kolejnym rokiem, w którym spółka odnotowała wzrost przychodów z planowania i zakupu reklam w Internecie oraz poszerzała swoją ofertę w tym zakresie, proponując m.in. specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników i klientów" - podaje firma w sprawozdaniu finansowym.
Największe kontrakty realizowane przez agencję w 2019 roku podpisały firmy: Thought Investment, Wrocławskie Zakłady Zielarskie "Herbapol" i Tesa. Znaczące były też budżety Inchcape Motor Polska, Alter Art Festival.
(IKO, 16.10.2020)