Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lethe została udziałowcem DDOB. Agencja stawia na e-commerce

Bartłomiej Sibiga założył DDOB w 2016 roku (fot. Wojciech Surdziel/Wosu.pl dla "Press")

Polska firma technologiczno-odzieżowa Lethe kupiła 44 proc. udziałów w Daily Dose of Beauty (DDOB), agencji influencer marketingu i social mediów.

Lethe ma sieć sklepów internetowych i jest twórcą rozwiązań technologicznych w dziedzinie e-commerce. Jej właściciel Jakub Chmielniak objął mniejszościowy (44 proc.) pakiet udziałów w DDOB. Połowa udziałów w firmie pozostała w rękach jej założyciela Bartłomieja Sibigi, a pozostałe należą do Mateusza Krogulca, managing directora Szeri by DDOB (5 proc.) i Aleksandry Szkiłądź (1 proc.). Strony nie podają wartości transakcji.

Lethe specjalizuje się w rozwijaniu rozwiązań technologicznych na potrzeby własnych sklepów e-commerce, m.in. Carpatree, Aloha from Deer i Mr Gugu & Miss Go. Firma ma szwalnię i magazyn, dzięki czemu prowadzi biznes od produkcji po logistykę i sprzedaż. Spółka szacuje, że zamknie 2020 rok przychodem w wysokości 50 mln zł. Szef Lethe zwraca uwagę, że influencerzy dają kilkanaście procent przychodu jego firmy. - Celem akwizycji jest pozyskanie dodatkowych kompetencji influencerskich i rozległej sieci kontaktów. Stworzyliśmy e-commercową aplikację streamingową Corner, przy promocji której wykorzystamy bazę twórców DDOB – zapowiada Jakub Chmielniak.

DDOB chce rozszerzyć działalność, oferując tradycyjnym firmom offline'owym rozwój kanałów internetowych. - Zamierzamy im w tym pomóc i przedstawiamy kompleksową ofertę wejścia w e-commerce. Szukamy do tego celu stabilnych partnerów, najlepiej producentów, z którymi będziemy chcieli przygotować przeznaczone do internetu strategie i jednocześnie zabezpieczyć oraz rozwijać ich biznes w sieci – informuje Jakub Chmielniak.

Bartłomiej Sibiga liczy, że do końca 2022 roku 40 proc. przychodu DDOB będzie pochodziło z działań e-commerce, które powstaną dzięki kompetencji specjalistów Lethe.

Założona przez Bartłomieja Sibigę w 2016 roku agencja DDOB do lipca br. należała do Grupy AdNext, która w ostatnich latach miała pakiet kontrolny udziałów, a prezesem DDOB był w tym okresie Michał Łubisz. 13 lipca Sibiga wrócił na stanowisko prezesa, wcześniej odkupując udziały od Grupy AdNext – po tej transakcji należało do niego 95 proc., a pozostałe 5 proc. miał Mateusz Krogulec.

W 2018 roku DDOB przejęła agencję influencer marketingu Szeri.com. Platforma społecznościowa Ddob.com zrzesza ponad 70 tys. influencerów.

(IKO, 16.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.