Filip Połoska odchodzi z Noizz, Oliwia Bosomtwe nową redaktorką naczelną
Filip Połoska został redaktorem naczelnym serwisu Noizz.pl w 2017 roku (fot. materiały prasowe)
Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska). Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy. Ma się zająć własnym projektem.
Oliwia Bosomtwe od dwóch lat jest dziennikarką Noizz.pl. Wcześniej była związana z magazynem "Wysokie Obcasy Praca", przez kilka lat współpracowała także z magazynem "Res Publica Nowa" i z czasopismami naukowymi.
Filip Połoska, który z końcem października odchodzi z Ringier Axel Springer, został naczelnym serwisu w 2017 roku. – To był dla mnie skok na głęboką wodę, ogromnie intensywny okres, w którym się bardzo dużo nauczyłem, ale czuję, że moje zadanie zostało wykonane i że jestem w takim momencie życia, że potrzebuję kolejnego dużego skoku – mówi Połoska "Presserwisowi". – Będę pracował nad własnym projektem, ale w tym momencie nie mogę powiedzieć nic więcej. Wszystko powinno być jasne do końca roku – dodaje.
W marcu 2019 roku Filip Połoska objął funkcję międzynarodowego redaktora naczelnego Noizz. Odpowiadał za koordynację polityki redakcyjnej Noizz na sześciu rynkach: w Polsce, w Serbii, Rumunii, Niemczech, na Słowacji oraz na Węgrzech.
Oliwia Bosomtwe z serwisem Noizz.pl jest związana od dwóch lat (fot. materiały prasowe)
Z początkiem listopada nastąpią także zmiany w strukturze zarządzania rozwojem Noizz. Magdalena Ignatowicz, dotychczasowa business development manager Ofeminin i Noizz, obejmie stanowisko head of business development Noizz, Ofeminin i będzie odpowiadała za rozwój biznesowy i dywersyfikację przychodów obu serwisów.
Michał Bachowski, od września 2018 roku redaktor działu design Noizz.pl i creative content manager, obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego Noizz i będzie odpowiadał za wszystkie kreatywne akcje i kampanie tego serwisu.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, we wrześniu Noizz.pl miał 7,22 mln odsłon (wzrost o 39,49 proc. w porównaniu z wrześniem 2019) i odwiedziło go 2,78 mln użytkowników (wzrost o 28,64 proc.).
(BAE, JSX, 15.10.2020)