Maciej Boroń odszedł z MediaCom. Zespół MBA połączony z zespołem strategii
Maciej Boroń pracował w agencji od 2006 roku (fot. materiały prasowe)
Maciej Boroń, dyrektor MediaCom Beyond Advertising, jednostki działającej w ramach agencji mediowej MediaCom (GroupM/WPP), po niemal 15 latach rozstał się z firmą.
Obowiązki Macieja Boronia przejął Stanisław Grabowski, head of strategy w agencji. Jest to równoznaczne z tym, że zespół MediaCom Beyond Advertising został połączony ze strategią i funkcjonuje jako centrum eksperckie, wspierające zespoły klienckie przy szczególnie wymagających projektach (m.in. produkcje telewizyjne czy strategie branded content dla całego portfolio klienta).
Jak podaje nam agencja, połączenie zespołów MBA i strategii związane jest m.in. ze „zmianą struktury w firmie, opartej w większym stopniu na zespołach klienckich, a nie scentralizowanych jednostkach, jaką kiedyś było Beyond Advertising”. „Obecnie osoby zajmujące się projektami specjalnymi opartymi na branded content, współpracy z influencerami czy partnerstwie mediowym są zintegrowane z zespołami” - wyjaśnia MediaCom. Klientem MediaCom Beyond Advertising jest m.in. marka Łomża (Van Pur), dla której przygotowuje i wdraża strategię w obszarze e-sportu i gamingu.
Maciej Boroń funkcję dyrektora MBA pełnił od 2016 roku, a z agencją związany był od 2006 roku (zaczynał jako junior media planner/buyer). Zasiadał ostatnio w komitecie organizacyjnym Esport Gaming Forum 2020, konferencji poświęconej e-sportowi i gamingowi, współorganizowanej przez MediaCom. Mimo iż już tam nie pracował.
(IKO, 12.10.2020)