Artur Malinowski rozstał się z Dentsu. Dba o e-commerce Empik.com
Artur Malinowski odpowiada za tworzenie strategii digital marketingu Empik.com (fot. materiały prasowe)
Artur Malinowski, były już media performance director w grupie Dentsu, z początkiem października dołączył do Empik Group na stanowisko dyrektora marketingu e-commerce.
Ostatnio w strukturach grupy Dentsu stał na czele działu media performance, odpowiedzialnego za planowanie i zakup mediów. Pełnił też funkcję dyrektora zarządzającego iProspect (stanowisko objął w momencie, gdy połączono iProspect, Amnet i DDS w jeden podmiot, zachowując nazwę pierwszego). Wcześniej Malinowski pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji mediowej Carat Polska. Do 2015 roku przez pięć lat związany był z agencją Media Direction OMD, ostatnio jako digital group account director.
W Empik Group odpowiada za tworzenie i realizację strategii digital marketingu sklepu internetowego Empik.com. Zarządza zespołem zajmującym się wspieraniem sprzedaży własnej i na platformie marketplace. Do zadań Malinowskiego należy dbałość o spójność działań omnichannelowych, monitorowanie skuteczności kampanii performance marketingu na podstawie przyjętych mierników KPI oraz planowanie i kontrolowanie budżetu.
(IKO, 12.10.2020)