Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Malinowski na czele połączonych iProspect, Amnet i DDS

Artur Malinowski stanie na czele iProspect (fot. materiały prasowe)

Dentsu Aegis Network Polska połączyła trzy podmioty ze swojego portfolio w jeden – iProspect. Na jego czele stanie Artur Malinowski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Carat Polska. Nową funkcję obejmie w maju.

Poprzedni dyrektor zarządzający iProspect Kamil Borkowski rozstaje się z firmą z końcem lipca.

W skład nowo powołanego zarządu iProspect poza Malinowskim weszła Ewa Woroszył, chief financial officer Dentsu Aegis Network. Z kolei Dorota Grzywacz została dyrektorem operacyjnym (do marca była dyrektorem finansowym iProspect).  Malinowskiego wspierać będzie także zespół dyrektorów iProspect: Aleksandra Ślusarska, Joanna Biolik, Anna Penkowska i Maciej Smogorzewski. 

Pod szyldem iProspect od przyszłego miesiąca będą działać: agencja performance marketingu iProspect, spółka zajmująca się działaniami programmatic Amnet i DDS (Dentsu Data Services), komórka analityczna, odpowiadająca za integrowanie kompetencji grupy w zakresie danych i analityki biznesowej.

Jak informowaliśmy w lutym, w wyniku połączenia Amnet i DDS tracą osobowość prawną, a na rynku pozostaje iProspect, łączący zespoły i kompetencje wszystkich trzech spółek. Marki Amnet i DDS zostały zachowane, lecz jako działy w ramach iProspect. Nową spółkę tworzy 112 pracowników dawnego iProspect, 23 ekspertów Amnet i 12 pracowników DDS.

Połączenie jest kolejnym etapem integrowania usług w ramach Dentsu Aegis Network Polska - pod koniec stycznia grupa połączyła już spółki Red8 Events, Posterscope, Unlimited i dział mediowy Dentsu Aegis Network w agencję Dentsu X – Events & Media.

(IKO, 10.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.