Niemiecki Handelsblatt rezygnuje z czasopism branżowych
HMG tłumaczy uszczuplenie portfolio chęcią skupienia się na swoich kluczowych produktach - dzienniku "Handelsblatt" i tygodniku "WirtschaftsWoche" (fot. handelsblattgroup.com)
Niemiecka grupa wydawnicza Handelsblatt Mediagroup (HMG) sprzedała wszystkie czasopisma branżowe ze swojego portfolio.
Niemiecka grupa wydawnicza Handelsblatt Mediagroup (HMG) sprzedała wszystkie czasopisma branżowe ze swojego portfolio.
Nabywcą jest wydawnictwo Otto Schmidt KG. Wartość transakcji, która ma zostać sfinalizowana z początkiem nowego roku, nie została ujawniona. Obejmuje ona kilkanaście tytułów branżowych, m.in. "Der Betrieb", "Wirtschaft und Wettbewerb" i "Corporate Finance". HMG tłumaczy uszczuplenie portfolio chęcią skupienia się na swoich kluczowych produktach - dzienniku “Handelsblatt” i tygodniku "WirtschaftsWoche".
(LL, 12.10.2020)