Dział: PRASA

Dodano: Październik 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niemiecki Handelsblatt rezygnuje z czasopism branżowych

HMG tłumaczy uszczuplenie portfolio chęcią skupienia się na swoich kluczowych produktach - dzienniku "Handelsblatt" i tygodniku "WirtschaftsWoche" (fot. handelsblattgroup.com)

Niemiecka grupa wydawnicza Handelsblatt Mediagroup (HMG) sprzedała wszystkie czasopisma branżowe ze swojego portfolio.

Niemiecka grupa wydawnicza Handelsblatt Mediagroup (HMG) sprzedała wszystkie czasopisma branżowe ze swojego portfolio.

Nabywcą jest wydawnictwo Otto Schmidt KG. Wartość transakcji, która ma zostać sfinalizowana z początkiem nowego roku, nie została ujawniona. Obejmuje ona kilkanaście tytułów branżowych, m.in. "Der Betrieb", "Wirtschaft und Wettbewerb" i "Corporate Finance". HMG tłumaczy uszczuplenie portfolio chęcią skupienia się na swoich kluczowych produktach - dzienniku “Handelsblatt” i tygodniku "WirtschaftsWoche".

(LL, 12.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.