Anna Pańczyk rozstaje się z Grey Group, zostaje w Wielkiej Brytanii
Anna Pańczyk stanowisko CEO Grey London objęła w styczniu 2019 roku (fot. materiały prasowe)
Anna Pańczyk, CEO Grey London, kończy współpracę z Grey Group.
Informację tę potwierdził Michael Houston, worldwide CEO Grey Group, w oficjalnym komunikacie - spekulacje na ten temat pojawiły się już w sierpniu. "Po 6 latach Anna Pańczyk zdecydowała się odejść z Grey Group - napisał Houston. - Dziękujemy jej za pracę w Polsce i Wielkiej Brytanii. Odbudowała polską agencję, a londyńską zostawiła w świetnej kondycji, z nowym, odbudowanym zespołem i biznesem. Życzymy jej powodzenia w nowych wyzwaniach, jakie zdecydowała się podjąć".
Z Anną Pańczyk nie udało nam się skontaktować, nie wiadomo, jakie ma plany zawodowe. Z ustaleń "Presserwisu" wynika jednak, że ma zamiar pozostać w Wielkiej Brytanii.
Stanowisko CEO Grey London Anna Pańczyk objęła w styczniu 2019 roku. Przedtem pełniła funkcję CEO Grey Group Poland (od 2015 roku), zarządzając spółkami w ramach grupy, tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital. Wcześniej spędziła siedem lat jako CEO i prezes w Change Integrated. Karierę rozpoczęła w Saatchi & Saatchi Polska, gdzie zajmowała stanowiska kierownicze, kończąc jako deputy managing director.
Podczas czteroletniej pracy Anny Pańczyk na stanowisku CEO Grey Group Poland agencja znalazła się w pierwszej trójce najczęściej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce. Magazyn "Press" przyznał zarządzanej przez nią agencji tytuł Efektywność Roku 2018, a w konkursie Innovation 2018 otrzymała tytuł Najbardziej Innowacyjnej Agencji. Anna Pańczyk została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe.
(AMS, 09.10.2020)