Anna Gruszka rozstaje się z grupą Mediabrands

Anna Gruszka z grupą Mediabrands jest związana od 2014 roku (fot. materiały prasowe)
Anna Gruszka, chief digital officer w Mediabrands i CEO agencji Reprise (Mediabrands), z końcem lutego 2021 roku rozstanie się z firmą.
Gruszka przebywa obecnie na urlopie. Jej stanowisko jest nieobsadzone, a jej obowiązki przejmą menedżerowie podmiotów wchodzących w skład grupy Mediabrands (m.in. agencji UM, Initiative, Reprise, Matterkind).
"Ania pozostawia w grupie jeden z najlepszych zespołów specjalistów od digitalu. Żałuję, że nie będziemy mogły kontynuować wspólnej pracy nad rozwojem grupy Mediabrands. Życzę jej powodzenia w realizacji nowych planów zawodowych" – skomentowała odejście Anny Gruszki Monika Bronowska, CEO Mediabrands Poland i Mediabrands CEE.
Anna Gruszka jest związana z grupą Mediabrands od 2014 roku. W połowie 2018 roku weszła do zarządu agencji mediowej UM. Wcześniej pracowała w agencjach mediowych Codemedia i Havas Media.
(IKO, 08.10.2020)
