Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sponsoring Ekstraklasy przyniósł PKO BP 317 mln zł ekwiwalentu reklamowego

PKO Bank Polski został sponsorem tytularnym Ekstraklasy 1 lipca 2019 roku (fot. materiały prasowe)

Jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy w sezonie 2019/20, PKO Bank Polski pojawił się w blisko 126 tys. publikacji i programów. Zapewniło to bankowi ekwiwalent reklamowy w wysokości 317 mln zł - policzyła firma Sponsoring Insight, zajmująca się doradztwem w zakresie sponsoringu i marketingu sportu i kultury.

Największą ekspozycję marce PKO Bank Polski podczas rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy przyniosły publikacje internetowe – zarówno pod względem ich liczby (105,4 tys.), jak i ekwiwalentu reklamowego (154,8 mln zł).

Drugim pod tym względem medium była telewizja - 139,7 mln zł, co wynikało z pojawienia się bankowej marki w 12,3 tys. programów i łącznego czasu ekspozycji ok. 2,2 tys. godzin. Prasa znalazła się na trzecim miejscu – w druku ukazało się niemal 7 tys. publikacji, co dało ekwiwalent reklamowy na poziomie 19,5 mln zł. Ekspozycja banku w radiu to 1,4 tys. publikacji i ponad 3 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

PKO Bank Polski został sponsorem tytularnym Ekstraklasy 1 lipca 2019 roku, zapewniając sobie prezentację marki podczas wszystkich 296 meczów w minionym sezonie. Logo rozgrywek znalazło się m.in. na koszulkach zawodników i w przestrzeni reklamowej stadionów.

Z powodu pandemii rozgrywki Ekstraklasy zostały zawieszone od 20 marca do 29 maja, natomiast po ich wznowieniu mecze są rozgrywane bez udziału publiczności.

(DN, 30.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.